V Lidlu rozjeli retro | E15.cz

V Lidlu rozjeli retro

Retro týden s Paulusem a Ihnačákem
Retro týden s Paulusem a Ihnačákem
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Filip Votava

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Během právě probíhajícího Retro týdne je možné zakoupit v prodejnách řetězce Lidl téměř zapomenuté značky potravin.

Tematickým Retro týdnem navazuje Lidl na týdny mezinárodních kuchyní. Do doprovodné reklamy se zapojili „nepostradatelní“ kuchaři Roman Paulus a Marcel Ihnačák.

Za kampaní opět stojí zahraniční agentura, jejíž identitu ponechává řetězec v tajnosti.

Autor: Strategie, Filip Votava

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.