V Media Clubu hledají ředitele

Petr Jelínek

Petr Jelínek Zdroj: archiv

Současného ředitele Media Clubu Petra Jelínka čeká přesun na pozici head of new media sale, kde bude rozvíjet nové produkty.

Mediální zastupitelství Media Club se v následujících týdnech dočká změny na postu ředitele. Dosavadní ředitel Petr Jelínek se v rámci společnosti přesune na nově vytvořenou pozici head of new media sale.

Jelínek stojí v čele Media Clubu od loňského roku. Během jeho působení sjednotil Media Club prodej televizní, online a regionální reklamy, pro letošní rok také nově zastřešuje národní prodej rozhlasové reklamy na stanicích Radio United a Impuls. Exkluzivně spolupracuje se společností Seznam.

V nově vytvořené pozici by se měl Jelínek věnovat zejména rozvoji nových produktů. Jméno nového ředitele Media Clubu bude oznámeno v nadcházejících týdnech.