V obchodech Interspar rozjel Groupe Bongrain grilovací promokoutky

dago

dago

Groupe Bongrain ve spolupráci s komunikační P.O.P. agenturou Dago do prodejen Interspar připravila tematické grilovací promokoutky.

„Cílem kampaně je nakupujícím maximálně zjednodušit přípravu letního grilování tak, aby vše potřebné našli v rámci jednoho tematického promokoutku,“ přibližuje záměr Českého světa grilování Michal Vrbka, Category & Trade marketing manager firmy Groupe Bongrain. Nakupující zde také naleznou výrobky Plzeňského Prazdroje, Vitany, Intersnacku či La Lorraine. Tato aplikace je tedy příkladem projektu typu „cross category“.

Koncept Českého světa grilování navazuje na stejnojmenný loňský projekt. Podle měření středoevropské pobočky asociace marketingu v místech prodeje POPAI došlo například u Sedlčanského Hermelínu na gril k 49 až 137procentnímu nárůstu tržeb.