V zrcadle: Barbora Polachová, Uber Prague

Marketingová manažerka Uber Prague Barbora Polachová

Marketingová manažerka Uber Prague Barbora Polachová Zdroj: Repro Strategie

Marketingová manažerka pražského Uberu Barbora Polachová čerpá denní příděl informací po ránu z Českého rozhlasu, cestou do práce z různých zpravodajských aplikací, v práci od kolegů, během dne na schůzkách a večer po telefonu od babičky.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Asi nejvydařenější reklama posledních týdnu je vánoční John Lewis. Na internetu mi vadí reklamy, které se opakovaně objevují, protože mají špatně nastavené zacílení.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Čokoláda 3bit. Aldo. Apple. Aperol. Square. Airbnb.

Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?

Neskutečně moc. Za poslední rok jsem se v Uberu naučila víc věcí než za celý život. Každý den je něco nového, co se naučím, ať je to v oblasti nových technologií, obchodu, nebo práce s lidmi – pokaždé můj den vypadá jinak. Zpětná vazba od uživatelů je to, co nás žene kupředu – většina vychytávek v aplikaci Uber je právě od uživatelů Uberu, ať už jsou to partneři, nebo cestující. Být neustále ve střehu je to, co mě nejvíc baví.

Co vás v oboru aktuálně nejvíce štve?

Asi nic. Jsme startup a věci, které nás štvou, vyměníme ze dne na den. A tak není prostor na nějakou dlouhodobou skepsi.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Až budou lidé uberovat, tak jako dneska googlují, tak budu přemýšlet o tom, co budu dělat za deset let.