V zrcadle: Markéta Kuklová, Vodafone

Markéta Kuklová, Vodafone, external communication lead, spokesperson

Markéta Kuklová, Vodafone, external communication lead, spokesperson Zdroj: Repro Strategie

Telekomunikace jsou rychlé odvětví, stále se něco děje, takže žádný den není stejný jako předchozí, říká Markéta Kuklová, jež ve Vodafonu zastává pozici External Communication Lead a Spokesperson. "Vlastně nemám běžný pracovní den. Pouze ráno, kdy procházím denní monitoring, je stereotypnější," říká.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíce vadí, jaká je naopak oblíbená?

Přemýšlela jsem dlouho, ale všechny ty, co se mi opravdu nelíbí, jsem zdárně vytěsnila. Všeobecně nemám ráda reklamy na hygienické potřeby. S tou oblíbenou se budu určitě hodně opakovat. Když se blíží Vánoce, už se těším na Kofolu a jejich divoké prasátko a prchajícího tatínka s holčičkou. Ta prostě vede. Loni mě uchvátil i šišlající pes té samé značky. Nejdříve jsem mu moc nevěřila, ale rychle si mě získal. Léto, slunce, vířivka…

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Pietro Filipi a Kofola – protože to jsou české značky, které se úžasně vyšvihly. Volvo – protože se v něm cítím bezpečně. Gaynor Minden – značka baletních špiček, ve kterých jsem se letos poprvé v životě postavila na špičky.

Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?

Telekomunikace pro mě znamenají velkou výzvu a adrenalin. Přišla jsem v době, kdy se český trh začal rychle měnit a vyvíjet novým směrem, což je pro píáristu požehnání. Můžete komunikovat nová, zajímavá a někdy velmi citlivá a výbušná témata. Občas musíte balancovat na hraně. Ale to k životu lidí v komunikaci patří a to mě také žene kupředu.

Co vás v oboru aktuálně nejvíce štve?

Vše, co by mě mohlo v telekomunikacích štvát, je většinou velmi dobrá příležitost pro komunikaci, pro otevření a zpracování nového, zajímavého tématu. Což samozřejmě neznamená, že bych se občas nad některými situacemi nerozčilovala.

Kde byste si přála být ve své kariéře za deset let?

Tam, kde mě moje práce bude těšit.