Vánoční improvizace elektrořetězců
Kampaň měsíce: Kampaň, která slaví slušné úspěchy na YouTube, připravila reklamní agentura Loosers. Spolupráce zadavatele a norské kapely zřejmě neskončí, na leden 2012 je totiž naplánováno několik koncertů v ČR a ředitel reklamy a marketingu Okay Holding Luděk Kováč nevylučuje, že Okay lednové turné podpoří. „V každém případě plánujeme nějaké drobnější, zejména interní akce spojené s příjezdem kapely do ČR,“ říká Kováč a dodává, že další společné aktivity budou záviset na úspěchu kampaně.
Druhým zadavatelem, který dokázal před Vánoci komunikovat elektrospotřebiče s vtipem, je Euronics. Vsadil na formát stand-up komedie v podání herců brněnského studia Komediomat. Ti na osvětleném pódiu přehrávají krátké scénky, ve kterých svou důležitou roli hrají i promované produkty. Deset exekucí je nasazeno v TV, na YouTube a běží i přímo v prodejnách. Kampaň je prvním výsledkem spolupráce Euronicsu s agenturou Ogilvy & Mather Morava, která letos v září vyhrála výběrové řízení. Vánoční kampaň je jakýmsi pilotem a další komunikace by měla podle informací z Euronicsu navazovat na její koncept.