Vánoční improvizace elektrořetězců

Kapela Hurra Torpedo při natáčení vánočních
spotů pro Okay elektrospotřebiče. V slušivých
teplákovkách a v objetí s marketingovým
ředitelem Luďkem Kováčem

Kapela Hurra Torpedo při natáčení vánočních spotů pro Okay elektrospotřebiče. V slušivých teplákovkách a v objetí s marketingovým ředitelem Luďkem Kováčem

Vánoční kampaně Okay elektrospotřebiče a Euronicsu spojuje vtip, na který jsme si u produktové reklamy zatím nezvykli. Heslo firmy Okay elektrospotřebiče pro letošní Vánoce zní „Za málo peněz hodně muziky“ a v TV, rádiu a na internetu tohle sdělení názorně představuje norská kapela Hurra Torpedo „třískající“ do vysloužilých elektrospotřebičů tradiční české koledy.

Kampaň měsíce: Kampaň, která slaví slušné úspěchy na YouTube, připravila reklamní agentura Loosers. Spolupráce zadavatele a norské kapely zřejmě neskončí, na leden 2012 je totiž naplánováno několik koncertů v ČR a ředitel reklamy a marketingu Okay Holding Luděk Kováč nevylučuje, že Okay lednové turné podpoří. „V každém případě plánujeme nějaké drobnější, zejména interní akce spojené s příjezdem kapely do ČR,“ říká Kováč a dodává, že další společné aktivity budou záviset na úspěchu kampaně.

Druhým zadavatelem, který dokázal před Vánoci komunikovat elektrospotřebiče s vtipem, je Euronics. Vsadil na formát stand-up komedie v podání herců brněnského studia Komediomat. Ti na osvětleném pódiu přehrávají krátké scénky, ve kterých svou důležitou roli hrají i promované produkty. Deset exekucí je nasazeno v TV, na YouTube a běží i přímo v prodejnách. Kampaň je prvním výsledkem spolupráce Euronicsu s agenturou Ogilvy & Mather Morava, která letos v září vyhrála výběrové řízení. Vánoční kampaň je jakýmsi pilotem a další komunikace by měla podle informací z Euronicsu navazovat na její koncept.