Ve spotu ČSOB si zahrají její klienti

ČSOB posílá na televizní obrazovky dvacetisekundový spot, ve kterém si zahrají skuteční klienti banky. Ti se v jednoduchém ději pohybují v obchodě s nábytkem a v zahradním centru. Při nákupu je zaujme výhodná půjčka s nulovým úrokem ve druhé polovině splácení a s nižší úrokovou sazbou.
„Naší snahou bylo vytvořit hřejivý příběh, který bude vynikat svojí nelíčeností a opravdovými emocemi. Pro tento spot je příznačná ruční kamera, vyhnuli jsme se tak naleštěnému reklamnímu svícení, neprodáváme lokaci, ale emoci. Jedná se o průnik žánrů – nezávislý film, home video a videoklip,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingové komunikace ČSOB.
Spot režíroval Jan Švejkar, autorem hudby je Tomáš Maček. Na přípravě TV spotu pracovala agentura Creative Brand, produkce byla v rukou Savage. Kampaň bude dále k vidění na internetu a na venkovních plochách, na plakátech, letácích a ve výlohách poboček.