Nejpoužívanějším hashtagem na českém a slovenském Twitteru se podle Klaboseni.cz stala #kniznivyzva. Způsobila to kampaň internetového knihkupectví Martinus.cz, v rámci které soutěžící vyhrají tolik knih, kolik výzev dokážou splnit. Výzvy jsou tak těžké, že soutěžící jejich řešení sdílejí.
„Úspěch si vysvětlujeme vysokými nároky na uživatele. Baví je hledat a překonávat další výzvy. Samozřejmě také proto, že za každou výzvu přibývají knihy, o které v konečném kole budou soutěžit,“ vysvětluje country manager internetového knihkupectví Martinus.cz Dušan Murčo. Soutěž Knižní výzva poběží po celý říjen, každý týden knihkupectví zveřejňuje na microsite Kniznivyzva.cz nové otázky.
Knižní výzva - říjnová kampaň Martinus.cz
Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a nyní rozbíhá také komunikaci pro českou pobočku. Agentura už pro knihkupectví vytvořila oceněné kampaně jako Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih, který je momentálně v nominaci na Křišťálovou lupu.