Velká výzva zasáhla Twitter

Nejpoužívanějším hashtagem na českém a slovenském Twitteru se podle Klaboseni.cz stala #kniznivyzva. Způsobila to kampaň internetového knihkupectví Martinus.cz, v rámci které soutěžící vyhrají tolik knih, kolik výzev dokážou splnit. Výzvy jsou tak těžké, že soutěžící jejich řešení sdílejí.
„Úspěch si vysvětlujeme vysokými nároky na uživatele. Baví je hledat a překonávat další výzvy. Samozřejmě také proto, že za každou výzvu přibývají knihy, o které v konečném kole budou soutěžit,“ vysvětluje country manager internetového knihkupectví Martinus.cz Dušan Murčo. Soutěž Knižní výzva poběží po celý říjen, každý týden knihkupectví zveřejňuje na microsite Kniznivyzva.cz nové otázky.
Kampaň navrhla agentura Zaraguza Digital, která se o značku Martinus stará už tri roky na Slovensku a nyní rozbíhá také komunikaci pro českou pobočku. Agentura už pro knihkupectví vytvořila oceněné kampaně jako Nejdelší banner na světě, Antistresové Vánoce, Knihoskop nebo Den nepřečtených knih, který je momentálně v nominaci na Křišťálovou lupu.