Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends

Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends

Virtuální operátor Mobil.cz zahájil kampaň se Scholz & Friends

Za startem druhého tuzemského virtuálního operátora stojí shodou okolností znovu vydavatelský dům. Po Ringier Axel Springer, který prostřednictvím sítě O2 uvedl značku BleskMobil, přichází Mafra ve spolupráci s T-Mobilem s nabídkou služeb Mobil.cz.

„Hledáme samozřejmě další zdroj příjmů mimo klasický reklamní byznys. A protože se nechceme zaměřovat výhradně na čtenáře jednoho periodika nebo zákazníky jednoho řetězce, vybrali jsme z našeho portfolia pro novou službu název Mobil.cz,“ vysvětlil člen představenstva Mafra Roman Latuske.

Služba Mobil.cz byla oficiálně představena až dnes, jenže média o ní informovala už v pátek 10. května. O tom, co Mobil.cz nabízí, se dočtete zde:

„Primární cílovou skupinou jsou mladí ve věku 15 až 25 let, ale rádi bychom oslovili všechny majitele chytrých telefonů,“ informoval o kampani s mottem „Konečně se budete smát vy!“ marketingový ředitel skupiny Mafra Aleš Pýcha. Komplexní komunikace odstartovala televizním teaserem už 12. května, jednotlivá média pro kampaň jsou vybírána s přihlédnutím k cílové skupině.

Mafra si pro vytvoření konceptu kampaně vybrala reklamní agenturu Scholz & Friends, která má ve svém portfoliu například Wüstenrot, Opel nebo Jihlavanku. Pro uvedení virtuálního operátora Mobil.cz jsou připraveny tři exekuce televizních spotů a sponzorská upoutávka.

Mobil.cz: Ukázka tiskové inzerceMobil.cz: Ukázka tiskové inzerce