Visa propojila kampaň s Benzinou

S Visou pro výhody k Benzině

S Visou pro výhody k Benzině Zdroj: archiv

Cross promotion na podporu placení kartou spouští asociace Visa Europe. Partnery akce jsou Benzina, Tesco, CineStar, Intersport, Datart a Bontonland. Kreativu kampaně měla na starosti agentura Saatchi & Saatchi.

Do 30. června trvá společná kampaň Visa Europe a obchodníků známých retailových značek. V rámci nich získá zákazník slevy u partnerských obchodů po celé republice, pokud na některé z čerpacích stanic společnosti Benzina zaplatí kartou Visa. „Když zákazník zaplatí u Benziny kartou, najde na účtence speciální kód, který vymění za slevový voucher a může si výhodně pořídit např. oblečení, elektroniku nebo lístek do kina,“ informuje Marcel Gajdoš, generální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň bude realizována v rádiu, na internetu, v mobilech, na venkovních plochách, v tisku a prostřednictvím gelokačních SMS. Propagace bude probíhat také přímo na čerpacích stanicích Benzina a u jednotlivých partnerů v místě prodeje a rovněž přes jejich komunikační kanály, jako jsou newslettery, bannery či sociální sítě. Za kreativou kampaně stojí agentura Saatchi & Saatchi.