Vitana propaguje spotem nové bujóny

Společnost Vitana přichází s kampaní na podporu produktové řady nových příchuťových bujónů. Za kampaní stojí agentura Hullabaloo.
Novým příchuťovým bujónům s vylepšenými recepturami a novými obaly (slepičí, hovězí, zeleninový a houbový) poskytla Vitana náležitou marketingovou podporu. Kampaň zahajuje 30vteřinový televizní spot, který běží na TV Nova, podporují ji POS materiály a aktivity na internetu (konkrétně na Facebooku a YouTube).
Za televizním spotem, který režíroval Dominik Miškovský a o jehož produkci se postarala společnost Boogie Films, stojí reklamní agentura Hullabaloo.
Působení společnosti Vitana na českém a slovenském trhu je průběžně oceňují jak odborníci, tak spotřebitelé. V minulém roce společnost získala mimo jiné ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2015 v oblasti Bujóny a dehydrované potraviny.