Vodafone otvírá dveře do nového života

Vodafone, Rok jinak

Vodafone, Rok jinak

Prvního srpna odstartuje kampaň pro neziskový program Rok Jinak. Součástí kampaně budou i elektronické pohlednice, na kterých v režii Vojtěcha Kotka účinkuje Karel Dobrý.

Kampaň s názvem Otevřete si dveře do jiného života potrvá do konce srpna a využívá jak venkovní reklamu, tak rádiové spoty, televizní jingles, různé formáty on-line reklamy, tisk a nově upravené stránky Rokjinak.cz. „Hlavním motivem kampaně jsou dveře s klikou, které symbolizují snadný krok, který může udělat každý, aby své zkušenosti a schopnosti využil v neziskovém sektoru a mohl dělat to, co ho skutečně naplňuje,“ vysvětlila hlavní myšlenku kampaně ředitelka pro značku a komunikaci Vodafone Markéta Moreno.

Součástí kampaně je také elektronická pohlednice se spotem, v němž mluvčí způsobem vyzývá příjemce zprávy ke změně práce ve prospěch neziskových organizací a otevření dveří do jiného života. Spot může odesílatel pohlednice upravit vložením různých personalizovaných informací o adresátovi. Toho pak charismatický mluvčí ve spotu osloví křestním jménem a trefí se i do toho, čím se adresát živí nebo na co potřebuje peníze. Hlavní postavu ztvárnil filmový a divadelní herec Karel Dobrý, režisérem spotu byl Vojtěch Kotek.

Koncept a vizuální návrh kampaně pochází z dílny agentury BeefBrothers, mediální zastoupení zastává agentura OMD.

Grantový program Rok jinak Nadace Vodafone otevírá letos přihlašování do čtvrtého ročníku. V rámci programu mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci, přičemž mzdu jim hradí Nadace Vodafone.