Vodafone pořídí další velkoplošné LED panely

Vodafone

Vodafone

Operátor rozšiřuje nabídku pro zadavatele reklamy o outdoor. Uvolní prostor na vlastních LED panelech dalším zájemcům.

Vodafone prostřednictím svého obchodního oddělení Media Solutions začíná nabízet možnost umístění reklamy na svých sedmi velkoplošných LED panelech v Praze a v Liberci. Media Solutions, která připravuje inzertní projekty i mediální kampaně propojující mobilní marketing, online na webech operátora a klasické tištěné inzeráty ve firemních časopisech Čilichili a Bizzone, tak rozšiřuje nabídku o venkovní reklamu.

„Kampaň s využitím našich mediálních kanálů umožňuje oslovit více než 3 milióny zákazníků. Díky znalosti zákaznické komunity mohou být kampaně navíc velmi dobře zacílené. Za svoje peníze tak klient dostane maximálně účinné sdělení,“ říká ředitel online služeb ve Vodafonu Tomáš Holan.

V této souvislosti Vodafone oznámil, že má v plánu počet svých velkoplošných LED panelů zvyšovat. Přitom jako jako jediný z velkých zadavatelů reklamy letos podpořil kampaň neziskové organizace Acta non verba a serveru Nechceme-billboardy.cz, která si klade za cíl počet reklamních nosičů u silnic snižovat.

PR manažerka Vodafone Adéla Konopková se v této souvislosti odvolává na tiskové prohlášení Vodafone z 29. března, ve kterém se operátor zavazuje „nevyužívat reklamu na billboardech a jiných reklamních nosičích umístěných v bezprostřední blízkosti dálnic a silnic s maximální povolenou rychlostí 90 až 130 km v hodině“. „Mimo města na rychlostních komunikacích a dálnicích velkoplošné LED panely nemáme,“ zareagovala na žádost o vyjádření Konopková.