„Nové webové stránky se chovají adaptivně, což znamená, že se svým vzhledem přizpůsobí tabletům i chytrým telefonům,“ popsala jedno z hlavních vylepšení webu senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu Vodafonu Eva Štípková a dodala: „Web je postaven na moderní technologii HTML5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak i technologické.“
Vedle redesignu se novému webu dostalo především zjednodušení celkové struktury, zredukování počtu stránek a odstranění duplikovaných informací. Stránky jsou optimalizované pro prohlížeče podporující HTML5 (Chrome, Firefox, Opera, Safari a novější verze MSIE), ale i ve starších verzích nepodporujících HTML5 se zobrazí správně.
Nový web vznikal přibližně půl roku ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se ještě podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures. Základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone a jejich použitelnost je proto prověřená zákazníky v mnoha zemích, kde Vodafone působí.