Vydavatelství Bauer Media potvrdilo koupi Stratosféry a Hearst-Stratosféry

Harper´s Bazaar

Harper´s Bazaar

Vydavatelství Bauer Media převzalo Stratosféru a Hearst-Stratosféru patřící dosud Antoninu Herbeckovi. Ve středu to potvrdil jednatel Bauer Media Jaromír Skopalík.

Portofolio firmy se rozšíří o 12 titulů včetně časopisů Cosmopolitan, Harper’s Bazaar a Esquire. „Touto akvizicí získá opětovně Bauer Media vedoucí postavení na inzertním trhu,“ uvedl Skopalík. Vydavatelství Bauer Media loni z inzertních příjmů inkasovalo 719,9 miliónu korun, což je o 15,5 procenta méně než v roce 2010.

Bauer Media se zaměřovalo na masové tituly jako Rytmus života nebo Tina akvizicí rozšíří nabídku o luxusní life stylové časopisy, na které se orientovala Stratosféra. Na segment luxusních magazínů se v ČR soustředí také Burda Media 2000, kterou spolu s Burdou Praha vlastní vydavatelství Burda Eastern Europe. Obě vydavatelství, která dosud nebyla obchodně propojena, čeká fúze.

Bauer Media patří do skupiny Bauer Media Group, která vydává kolem 560 časopisů a zhruba 160 online produktů. Společnost působí v 16 zemích světa a má kolem 11 000 zaměstnanců.