Vydavatelství Mladá fronta dosáhlo sto tisíc instalací v iPadech

Během uplynulých Vánoc došlo k nárůstu počtu iPadů mezi českými uživateli a následně výrazně vzrostl i počet aplikací vydavatelství Mladá fronta, které vlastníci iPadů používají. Vydavatelství Mladá fronta vytvořilo již devět aplikací pro iPad, jež celkem využívá sto tisíc uživatelů. To mimo jiné znamená, že na každém iPadu v ČR je v průměru více než jedna aplikace vydavatelství.
Mezi nejúspěšnější tituly se řadí Recepty s více než 20 tisíci uživateli. V prestižní anketě Křišťálová lupa 2011 získal navíc projekt Recepty pro iPad druhé místo v kategorii Mobilní služba. Časopis ForMen získal 15 tisíc a časopis Computer 13 tisíc uživatelů. Nedávno spuštěná zpravodajská E15 pro iPad dosahuje také již 13 tisíc uživatelů.
• Recepty pro iPad jsou jedním uživatelem spuštěny v průměru dvakrát týdně.
• Doba čtení E15 pro iPad je nejčastěji 3–10 minut a počet přečtených článků průměrně
dosahuje 3,5 až 4 za návštěvu.
• Čtenář časopisu pro iPad (Computer, ForMen atd.) u něj po otevření vydrží v průměru 45 minut.
Mladá fronta plánuje v brzké době spustit Živě pro iPad, které bude agregovat obsah všech technických webů divize Online (Živě, MobilMania, AVmania, Digiaréna, VTM, Doupě) a optimalizovat ho pro iPad.
Vedle iPadů Mladá fronta provozuje i tři iPhone aplikace (E15, Recepty, Fitweb) s 25 tisíci uživateli a více než deset tisíc uživatelů odebírá obsah do Kindlu (E15 a VTM). V přípravě je také expanze na další mobilní platformy, jako je Android a Windows Phone.
Projekty vydavatelství Mladá fronta se daří rozvíjet i pomocí úspěšné obchodní spolupráce, kterou dosud využily významné značky jako BMW, Citibank, Citroën, Cyrrus, EKG, EMC, Eset, Ford, IBM, Import Volkswagen Group, Internet CZ, iStyle, Jeep, Komerční banka, Raiffeisenbank, Red Bull, Renault, Sony Ericsson, Škoda Auto, T-Mobile, Telefónica a Vodafone.