Wunderman zastřeší digitální komunikaci značek L’Oréal

Užití kosmetiky L´Oréal

Užití kosmetiky L´Oréal Zdroj: archiv

Společnost L´Oréal Paris zvolila pro komunikaci svých značek agenturu Wunderman, která bude pracovat na správě profilů na sociálních sítích i na jednorázových projektech.

Agentura Wunderman zvítězila ve výběrovém řízení společnosti L’Oréal Paris na digitální agenturu, která zastřeší komunikaci značek L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix a Redken. Wunderman pokryje komunikaci značek v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

Spolupráce L’Oréal Paris a agentury Wunderman začala v dubnu, kdy agentura převzala od klienta správu profilů všech zmíněných značek na sociálních sítích Facebook, Youtube, Pinterest a Instagram. Od května zajistí agentura Wunderman také e-mailingovou komunikaci na současnou databázi klientů značky L’Oréal Professionnel, jejíž produkty jsou určeny zejména profesionálním kadeřníkům.

Během celého roku pak bude agentura pro klienta připravovat jednorázové projekty. Prvním z nich je návrh a tvorba webu Salon Expert. Na stránce bude umístěn i tzv. salón lokátor, pomocí kterého najdou zákazníci ve svém okolí nejbližší kadeřnické salony, součástí webu budou ale také rady týkající se profesionální péče o vlasy – informace o vhodných produktech, trendech a stylech.

Mezi další společné plánované projekty spadá například redesign webu pro akademii značky L’Oréal Professionnel (edukační web pro kadeřníky) nebo vytvoření produktových stránek značky Kérastase.

Všechny zmíněné projekty bude mít na straně Wundermanu na starosti tým pod vedením digital account managera Aleše Křivánka, který zajistí jejich koordinaci a komunikaci s klientem na všech třech trzích.