Wüstenrot odstartoval kampaň na autopojištění

Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto

Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto

Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto. Reklama poběží v televizi, v rádiu, na internetu, v tisku, na bigboardech a využije i POS materiály. Pro televizní část kampaně Wüstenrot oprášil spoty, které byly nasazeny před rokem.

Wüstenrot chce kampaní, která poběží od poloviny září až do listopadu, upozornit na nové typy připojištění povinného ručení, převod bonusu za jízdu bez nehod i na havarijní pojištění a možnost sjednat autopojištění on-line.

Na kanálech televizí Prima, Nova, TV Barrandov, Óčko, TV Paprika, AXN, Spektrum a National Geographic Channel běží spoty natočené už pro kampaň 2012, online komunikace bude zaměřena zejména na srovnávače, zpravodajské a finanční weby, print zacílí na motoristické časopisy. Venkovní reklama využije 3D bigboardy a bigboard s nástavbou s motivem airbagu. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích spotem využívajících známou melodii „Dva roky jezdím bez nehod“.

Televizní spot byl vyrobený pod taktovkou režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského:

Televizní část kampaně využije i formátu teleshoppingu, jehož protagonistou bude čerstvý mistr světa ve skifu Ondřej Synek. Kampaň připavila agentura Scholz&Friends Praha, nákup on-line médií zajišťuje Zenith Optimedia, prostor v ostatních médiích jde přes Attention!Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.

Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAutoFinanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto

Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAutoFinanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto

Pokud vás zajímají další nové kampaně, můžete si přečíst ještě: