Wüstenrot chce kampaní, která poběží od poloviny září až do listopadu, upozornit na nové typy připojištění povinného ručení, převod bonusu za jízdu bez nehod i na havarijní pojištění a možnost sjednat autopojištění on-line.
Na kanálech televizí Prima, Nova, TV Barrandov, Óčko, TV Paprika, AXN, Spektrum a National Geographic Channel běží spoty natočené už pro kampaň 2012, online komunikace bude zaměřena zejména na srovnávače, zpravodajské a finanční weby, print zacílí na motoristické časopisy. Venkovní reklama využije 3D bigboardy a bigboard s nástavbou s motivem airbagu. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích spotem využívajících známou melodii „Dva roky jezdím bez nehod“.
Televizní spot byl vyrobený pod taktovkou režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského:
Televizní část kampaně využije i formátu teleshoppingu, jehož protagonistou bude čerstvý mistr světa ve skifu Ondřej Synek. Kampaň připavila agentura Scholz&Friends Praha, nákup on-line médií zajišťuje Zenith Optimedia, prostor v ostatních médiích jde přes Attention!Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.
Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto
Finanční skupina Wüstenrot v pondělí 16. září spustila reklamní kampaň na podporu svého autopojištění ProAuto
Pokud vás zajímají další nové kampaně, můžete si přečíst ještě: