Wüstenrot promuje cestovní pojištění

Úspěšný koncept Wüstenrot a agentury Scholz & Friends pokračuje kampaní na cestovní pojištění ProCesty.

Úspěšný koncept Wüstenrot a agentury Scholz & Friends pokračuje kampaní na cestovní pojištění ProCesty.

red
Úspěšný koncept Wüstenrot a agentury Scholz & Friends pokračuje kampaní na cestovní pojištění ProCesty. Její těžiště je hlavně na internetu a na venkovních plochách.

Nákup ploch pro kampaň, která běží od června do srpna, zajišťovala agentura Attention!Media. Konkrétně se jedná o 15 bigboardů a billboardů v městech a na hlavních tazích po celé republice, bigboard na 5. května, kde je Wüstenrot vidět už od začátku roku, je opatřen nástavbou.

Dalšími kanály jsou internet, hlavně servery o cestování (Invia, Zájezdy, Sdovolená), e-maily cílené na lidi se zájmem o cestování, SMS v oblasti dopravních uzlů a inzerce ve speciálních přílohách o cestování.

Bannery ke kampani na cestovní pojištěníBannery ke kampani na cestovní pojištění