Wüstenrot slučuje úseky marketingu a PR. Vedení přebírá Vránková

Tereza Vránková

Tereza Vránková

Ve finanční skupině Wüstenrot byl s účinností od 1. října sloučen marketing, komunikace a public relations. Nově vytvořenou pozici ve vedení nového úseku obsadila Tereza Vránková. Kateřina Moravcová (dříve Bílá), která doposud vedla komunikaci a PR, ze společnosti odchází.

Tereza Vránková působila před nástupem do Wüstenrotu deset let v telekomunikační společnosti GTS jako marketingová ředitelka a tisková mluvčí. Poslední tři roky měla na starosti komunikaci skupiny GTS Central Europe v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, na Slovensku a v ČR.

Vystudovala VŠE v Praze, obor mezinárodní obchod, dále žurnalistiku na Karlově univerzitě. Má MBA z Vídně a postgraduální studium Evropská studia z IEHEI v Nice. Při studiích pracovala jako redaktorka v České televizi a později v televizi Nova, po skončení vedla senátorskou kancelář V. Fischera. V letech 2001 do 2003 působila ve vedení společnosti CK Fischer. Od r. 2003 pracovala v GTS Czech, kde se starala o plánování marketingových a komunikačních aktivit, o propagaci značky, podporu obchodu, web a interní a externí PR. Od roku 2010 byla zodpovědná za komunikaci a podporu značky ve skupině GTS Central Europe. Od 1. října 2013 nastoupila do Wüstenrotu jako vedoucí úseku nově vytvořeného úseku Marketing a PR.

O Wüstenrot si můžete přečíst také zde: