Wüstenrot zahajuje kampaň se slepicí a žábou

Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření

Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření

Finanční skupina Wüstenrot spouští 1. listopadu reklamní kampaň na podporu nabídky stavebního spoření s vyšším výnosem. Poběží v televizi, na internetu, v outdooru a v místě prodeje.

Kampaň poběží do poloviny prosince. Komunikace zahrnuje televizní 15sekundové spoty ve dvou verzích (v jedné účinkuje slepice, ve druhé žába), online spoty, OOH na 15 místech po celé České republice a dále POS materiály na pobočkách Wüstenrotu. Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Nákup on-line médií zajišťuje Zenith Optimedia, offline médií Attention Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.

Podívejte se na nové spoty:

Wüstenrot podporuje nabídku stavebního spoření s průměrným ročním zhodnocením až 5,58 %. Je určena klientům, kteří uzavřou do konce roku novou smlouvu s úročením 2,2% p.a. a státní podporou 2 000 korun ročně při šestiletém spoření.

Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spořeníWüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření

Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spořeníWüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření