Kampaň poběží do poloviny prosince. Komunikace zahrnuje televizní 15sekundové spoty ve dvou verzích (v jedné účinkuje slepice, ve druhé žába), online spoty, OOH na 15 místech po celé České republice a dále POS materiály na pobočkách Wüstenrotu. Kampaň připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Nákup on-line médií zajišťuje Zenith Optimedia, offline médií Attention Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.
Podívejte se na nové spoty:
Wüstenrot podporuje nabídku stavebního spoření s průměrným ročním zhodnocením až 5,58 %. Je určena klientům, kteří uzavřou do konce roku novou smlouvu s úročením 2,2% p.a. a státní podporou 2 000 korun ročně při šestiletém spoření.
Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření
Wüstenrot zahajuje kampaň na podporu stavebního spoření