Závěr Cannes Lions přinesl finále pro Leagas Delaney a Stillking Films

Škoda Auto

Škoda Auto

Mezinárodní reklamní festival v Cannes v sobotu skončil vyhlášením posledních kategorií. Na shortlistu Film Craft Lions skončila HR kampaň Curriculum Vitae Škody Auto a reklamní agentury Leagas Delaney a na oficiálních stránkách festivalu se na shortlistu kategorie Film Lions objevila i společnost Stillking Films Prague.

Animovaný spot, který Škoda Auto využívá při náboru nových pracovních sil, se probojoval na shortlist reklamního festivalu v Cannes a rozmnožil tak úspěchy českých reklamních tvůrců a zadavatelů na letošním ročníku. Stále aktuální HR koncept pro Škodu Auto vytvořil kreativní tým agentury Leagas Delaney pod vedením Terezy Svěrákové.

Na spot se můžete podívat zde:

Výsledkové listiny festivalu, který skončil v sobotu, přinesly ještě další informaci o české finálové účasti v kategorii Film Lions. Společnost Stillking Films Prague je uvedena v kreditu spotu The Dolphin Man, který byl vytvořen na objednávku Kraft Foods pro značku Marabou Chocolate.

Padesátý devátý ročník Cannes Lions byl pro české barvy výjimečně povzbuzující. Sérii úspěchů zahájila dvojice Lucie Koutná a Ondřej Krátký získáním zlata v soutěži Young Lions v kategorii Média. Následoval zlatý Lev v kategorii Outdoor pro české zastoupení společnosti Mercedes-Benz s kampaní, kterou pro český trh převzala Mark/BBDO od BBDO Germany. Ve stejné kategorii se na shortlist probojovala agentura Euro RSCG s ambientní kampaní pro Českou filharmonii.

Středeční vyhlašování výsledků kategorie Press netrpělivě očekávali zástupci agentury Y&R Praha. Do finále se totiž probojovaly hned dvě jejich kampaně – ta pro outdoorovou značku Coleman už na shortlistu zůstala, ale spolupráce české Agentury roku 2011 a Egis Pharmaceuticals přinesla bronz pro kampaň na dezinfekční přípravek Betadine.

Další zprávy o Cannes Lions najdete zde: