Zemědělský fond rozbíhá kampaň Akademie kvality

Klasáček, maskot kampaně Akademie kvality Státního zemědělského intervenčního fondu

Klasáček, maskot kampaně Akademie kvality Státního zemědělského intervenčního fondu Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Státní zemědělský intervenční fond spouští edukativní kampaň na podporu kvalitních potravin. Podílejí se na ní agentury McCann-Erickson Prague, 1 Year & More Production a Knowlimits.

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) spustil kampaň za účelem seznámit spotřebitele s benefity kvalitních potravin. Tematicky i obsahově volně navazuje na dřívější podporu národní značky kvality Klasa.

„Čeští spotřebitelé se při nákupu potravin stále primárně orientují podle ceny, bez ohledu na kvalitu potravin, případně neumí kvalitu dostatečně definovat a rozpoznat. Výsledkem úspěšné komunikace by měla být změna v preferencích zákazníka, kdy bude při nákupu upřednostňovat potraviny s garantovanou kvalitou,“ uvedla mluvčí SZIF Vladimíra Nováková.

Kampaň je rozdělena do několika tematických okruhů, se kterými budou spotřebitelé postupně seznámeni v následujících dvou letech. Prvním z témat jsou mléčné výrobky, následovat budou např. maso, zelenina, pečivo či lahůdky.

Začátek kampaně odstartoval spotřebitelskou soutěží. Hlavním komunikačním pilířem celého projektu budou webové stránky www.akademiekvality.cz. Maskotem a průvodcem kampaně je panáček kvality Klasáček.

Realizaci kampaně mají na starosti agentury McCann-Erickson Prague (strategie, kreativa, PR, sociální sítě), 1 Year & More Production (realizace) a Knowlimits (mediální část). Předpokládaný rozpočet pro letní kampaň včetně médií je 16,8 milionu korun.