Hokej byl vždy doménou mužů, ale pokud se jedná o mistrovské zápasy, tak toto pravidlo již neplatí. Podle průzkumu společnosti Millward Brown sleduje lední hokej 85 % mužů a 66 % žen. Další spotřebitelský výzkum společnosti Perfect Crowd odhalil, že 81 % žen očekává, že je muž na mistrovství světa v hokeji vezme. Jenže až 40 % mužů si myslí, že ženy hokej nezajímá, a 32 % mužů se dokonce domnívá, že by s nimi jejich partnerka na hokej nešla.
„Krušovický král“ ovšem ví, za co má smysl bojovat a v nové kampani jde na hokej se svojí královnou. K tradičnímu představiteli krušovického Krále se tak přidává herečka Jitka Čvančarová.
Televizní spoty produkovala Armada Films a režíroval je už Tomáš Řehořek. Kreativa pochází od agentury VCCP Prague. Televizní spot běží od 11. dubna v televizních kanálech Novy, Primy a Óčka formou čtyřicetivteřinového televizního spotu, který je doplněný o online aktivaci včetně sociálních médií.