Zentiva přichází s imageovou kampaní

Z televizního reklamního spotu Zentivy

Z televizního reklamního spotu Zentivy Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Společnost Zentiva spustila v televizi svou novou korporátní reklamní kampaň. Za její kreativou stojí agentura Publicis.

Dvacetivteřinový imageový spot Zentivy běží od 26. ledna po dobu pěti týdnů na stanicích Nova Group. Režie spotu z kreativní dílny Publicisu se ujal David Sís. Do printu nebo na internet se Zentiva s kampaní nechystá.

Nová kampaň Zentivy je k vidění výhradně na televizních obrazovkách.

Nová reklama zaměřená především na odbornou veřejnost představuje Zentivu jako farmaceutickou společnost, která v České republice vyvíjí, vyrábí a investuje do nových léčivých přípravků, patří k předním zaměstnavatelům, je důvěryhodným partnerem českého zdravotnictví a v neposlední řadě je řádným plátcem daní. Aby Zentiva zdůraznila svou příslušnost k českému prostředí, využívá spot značek jejích nejznámějších volně prodejných léků.

Jeden ze starších spotů Zentivy zaměřený na konkrétní výrobek

Předcházející reklama Zentivy byla poprvé k vidění na TV obrazovkách na podzim roku 2013, v minulém roce ji diváci mohli spatřit na jaře a na podzim. Pro dobré výsledky byla zrealizována i připravena speciální vánoční kampaň během svátků v období od 22. do 31. prosince, vždy na stanicích Nova Group. Opětovná přítomnost společnosti Zentiva na TV obrazovkách přinesla dobré výsledky v průzkumu veřejného mínění na znalost značky.