Zlato z ADC*E Awards získal Rajec

Tvůrci kampaně na Rajec se nechali inspirovat faktem, že pražská rádia ztrácejí v podzemních parkovištích signál a na jejich frekvenci pomocí FM vysílaček a iPODů odvysílali vlastní produktovou message na minerální vodu Rajec. Kromě zlaté pro Leagas Delaney získala v kategorii Digital nominaci agentura Symbio za web pro společnost T-Mobile a v kategorii Design má nominaci Konektor za novou vizuální identitu České ragbyové unie.
V soutěži ADC*E Awards se uděluje v každé kategorii pouze zlato a nominace. Navíc se vyhlašuje jedna Grand Prix za nejlepší práci napříč kategoriemi. Tu letos získala německá agentura Jung von Matt za inovativní kampaň pro Dortmund Concert Hall. V celé soutěži vůbec dominovaly německé agentury, které pobraly naprostou většinu cen.
V letošní porotě zasedalo celkem padesát tři porotců ze všech evropských zemí, Českou republiku zastupovali čtyři porotci: kreativní ředitel agentury Young & Rubicam Jaime Mandelbaum, kreativní ředitel agentury Nydrle Antonín Parma, Aleš Mička ze studia Touch Branding a kreativní ředitel agentury Mark/BBDO Leon Sverdlin.
Soutěž ADC*Europe Awards s podtitulem Best of European Design and Advertising
pořádá ADC of Europe, zastřešující celoevropská organizace národních profesních
sdružení. Českou republiku v ADC of Europe zastupuje ADC České republiky.
Do soutěže postupují práce, které byly oceněny v národních soutěžích jednotlivých zemí, u nás to jsou vítězové Louskáčku. Držitelé cen a nominací tedy musí projít sítem z přibližně padesáti tisíc prací.