Značka Crazy Tomato si rozdělila svůj byznys mobilního marketingu

Crazy Tomato

Crazy Tomato

Brand Crazy Tomato, který se zaměřuje na mobilní marketing, svůj byznys rozdělil. Stávající firma se bude i nadále věnovat doručování hromadných a automatizovaných SMS. Nový brand - TomatoLabs - se pak soustředí na vývoj mobilních aplikací pro takové klienty, jako jsou třeba mediální skupina Mafra nebo Czech Credit Bureau.

„Naším cílem je nabízet úzký okruh služeb. Zaměříme se na agenturní vývoj mobilních aplikací a poskytneme našim klientům nadstandardní péči,“ přibližuje plány TomatoLabs Tomáš Zempliner, ředitel firmy. „Aplikace našich klientů používá každý den v České republice více než 100 tisíc lidí,“ upřesňuje za TomatoLabs Michal Komár.

„Současná situace na trhu je velmi konkurenční a cena SMS již přestává být pro zákazníky faktorem. Naším cílem je dále posilovat naši pozici prostřednictvím poskytování doplňkových produktů a služeb, které naši zákazníci velmi oceňují,“ přibližuje strategii Crazy Tomato ředitel firmy Pavel Mikulka. Doručování hromadných a automatizovaných SMS považuje Crazy Tomato v oblasti mobilního marketingu stále za dlouhodobě nejvýnosnější byznys.