Zuno láká na největší horor na světě

Zuno odhaluje Největší horor na světě

Zuno odhaluje Největší horor na světě Zdroj: archiv

Online banka Zuno rozjíždí novou kampaň s tématem hororového komiksu. Propaguje tak svoje mobilní aplikace.

Kampaň Zuno nazvaná Největší horor na světě potrvá tři týdny, jejím cílem je ukázat funkce a výhody, které zákazníkům tato intuitivní a jednoduchá banka v mobilu přináší.

Tématem kampaně je hororový comics. Ten na speciální microsite Nejvetsihoror.cz nabídne sérii situací, které jsou pro uživatele moderních technologií tou největší noční můrou. Zuno odhaluje Největší horor na světěZuno odhaluje Největší horor na světě | archiv

„Návštěvník stránky bude proveden jednotlivými hororovými stupni, které má za úkol rychle vyřešit. Pro překonání každého stupně musí použít správnou aplikaci Zuno. Buď Zuno Mobile Banking, Zuno Dokumenty nebo Vyhledávač bankomatů,“ popisuje marketingová expertka online banky Zuno Ewa Golińska.

Na konci se hráč dozví, co je největší horor na světě. Vítěz může získat Samsung Galaxy S4 Mini a externí nabíječku.

Kampaň poběží na online bannerech, PPC a na sociálních médiích banky Zuno. Autorem kampaně je agentura Zaraguza a interním tým Zuno.