Zuno má na Youtube krátká videa od Zaraguza Digital

Zuno

Zuno

Banka Zuno spouští na YouTube svá krátká videa zaměřená na půjčky. Chce tak podpořit aktuální televizní kampaň. Kampaň běží pod taktovkou agentury Zaraguza Digital, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zajišťuje interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse a Black Apple.

Během desetisekundové stopáže spotů na Youtube se mají diváci zamyslet, kolik chtějí splácet své bance. Sdělení je založeno na dvou myšlenkách. První seznámí diváka s tím, že jsou věci, které lidé potřebují, chtějí a které musí mít. Druhé video zákazníky ujišťuje, že ať si vyberou cokoliv, díky půjčce v Zuno zaplatí méně.

Reklamy se automaticky spouštějí před videi, kampaň běží od minulého týdne. „Je to vůbec poprvé, co testujeme tento způsob propagace. Jelikož je prvních pět sekund na YouTube nepřeskočitelných, předpokládáme, že hlavní myšlenka se takto dostane ke každému divákovi a bude lépe zapamatovatelná,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.

Spoty