Hyundai naváží konkurenční škodovky před vlastní showroomy

Hyundai naváží škodovky do vlastních showroomů.

Hyundai naváží škodovky do vlastních showroomů. Zdroj: Hyundai

Hyundai navezl ke svým vybraným prodejcům po celém Česku vozy Škoda Octavia. Zákazníci mají přímo na místě porovnat model Hyundai i30 s bestsellerem mezi českými řidiči. Netradiční prezentací chce Hyundai přesvědčit spotřebitele o kvalitě svých vozů.

Právě poměr ceny k hodnotě vozu je pro Hyundai hlavním argumentem, kterým hodlá získat na svou stranu české řidiče. „Zákazníci se mohou sami přesvědčit, že lze získat za nižší cenu mnohem vybavenější a komfortnější automobil, než nabízí Octavia Combi,“ říká Vladimír Vošický, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech.

Není to poprvé, co Hyundai - který vyrábí některé modely ve slezských Nošovicích - útočí na Škodu Auto. Naposledy si do mladoboleslavské automobilky rýpl v červnu letošního roku, když po povodních použil slogan „Hyundai jde s vámi proti škodám“.

Nemají vozy v odpovídajících výbavách, vzkazuje Škoda

Jak uvedl server iDNES.cz, Hyundai po svých autosalonech údajně chce, aby zajistily škodovky v nejnižších nabízených výbavách, naopak srovnávané vozy Hyundai mají mít výbavu vyšší. To ale vedení korejské automobilky odmítá s tím, že showroomy dostaly pokyn dodávat vozy srovnatelné výbavy.

„Je nám líto, že pravděpodobně z důvodu časové tísně nebylo české zastoupení korejské automobilky schopné zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci korejské značky tak nebudou moci prezentovat, jak vypadá skutečně výhodná akční nabídka vozů Škoda,“ reagoval mluvčí Škody Auto Jozef Baláž na serveru.