Právě poměr ceny k hodnotě vozu je pro Hyundai hlavním argumentem, kterým hodlá získat na svou stranu české řidiče. „Zákazníci se mohou sami přesvědčit, že lze získat za nižší cenu mnohem vybavenější a komfortnější automobil, než nabízí Octavia Combi,“ říká Vladimír Vošický, generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech.
Není to poprvé, co Hyundai - který vyrábí některé modely ve slezských Nošovicích - útočí na Škodu Auto. Naposledy si do mladoboleslavské automobilky rýpl v červnu letošního roku, když po povodních použil slogan „Hyundai jde s vámi proti škodám“.
Nemají vozy v odpovídajících výbavách, vzkazuje Škoda
Jak uvedl server iDNES.cz, Hyundai po svých autosalonech údajně chce, aby zajistily škodovky v nejnižších nabízených výbavách, naopak srovnávané vozy Hyundai mají mít výbavu vyšší. To ale vedení korejské automobilky odmítá s tím, že showroomy dostaly pokyn dodávat vozy srovnatelné výbavy.
„Je nám líto, že pravděpodobně z důvodu časové tísně nebylo české zastoupení korejské automobilky schopné zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci korejské značky tak nebudou moci prezentovat, jak vypadá skutečně výhodná akční nabídka vozů Škoda,“ reagoval mluvčí Škody Auto Jozef Baláž na serveru.