S délkou 4035 mm je Hyundai o trochu delší než nová Fabia a i20 má i proti své minulé generaci o pár milimetrů větší vnitřní prostor nad hlavou a v oblasti ramen. Ono se to nezdá, ale i 10 mm udělá v malém autě pocitově velký rozdíl. Kufr nabídne v základním uspořádání 326 litrů, po sklopení sedaček až 1042 litrů volného místa.
A jak jsou na tom motory? Základ tvoří benzínový čtyřválec 1,25 l s atmosférickým sáním o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 122 Nm. Silnější verze má stejný krouťák, ale výkon zvedlý na 62 kW (84 k). Čtrnáctistovka má pak sto koní a 134 Nm. Naftu budou spalovat motory 1.1 CRDi (tříválec) nebo 1.4 CRDi (čtyřválec) o výkonech 55, respektive 66 kW.
Hyundai novému modelu i20 opravdu věří. Na první pohled vypadá skutečně dobře a zejména v interiéru je znát významný posun dopředu. Teď jen zbývá čekat, jak si povede v testu a proti nové Fabii. Přímé srovnání na českých silnicích teprve ukáže, kdo je lepší.
Hodně lidí se ptá, jak vypadá nová #Škoda#Fabia na živo. Vypadá opravdu dobře, rozhodně lépe než poslední generace. pic.twitter.com/beqyBBku4X
— Michal Pur (@michalpur) October 1, 2014