O sportovní zboží Puma ztrácí zájem i Číňané

Tudy na večerní sportovačku

Tudy na večerní sportovačku

Další čtvrtletní pokles tržeb i zisku zaznamenal výrobce sportovního zboží Puma. Letos společnost počítá s poklesem tržeb o pět procent

Provozní zisk německé firmy se ve druhém čtvrtletí propadl o třetinu na 31,2 milionu eur (810 milionů korun), mimo jiné i kvůli poklesu prodejů v Číně a jižní Evropě.

Celkové tržby společnosti se meziročně snížily o osm procent na 692 milionů eur. Firma zaznamenala pokles zisku a tržeb také v prvním čtvrtletí.

Roční vývoj kurzu akcií společnosti Puma

Roční vývoj kurzu akcií společnosti PumaRoční vývoj kurzu akcií společnosti Puma

Puma zároveň potvrdila, že v celém letošním roce počítá s poklesem tržeb až o pět procent. Firma nyní rámci restrukturalizace snižuje počet prodejen, zužuje sortiment a omezuje sponzorské aktivity. Podnik je třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě za konkurenty Nike a Adidas.

Začátkem tohoto měsíce se do čela společnosti postavil bývalý hráč fotbalové Bundesligy a ostřílený norský manažer v oboru Björn Gulden. Nahradil tak bývalého generálního ředitele Franze Kocha, který koncem března odešel z funkce.