Prodeje Vincentky vzrostly na českém trhu o 14,3 procenta, boom však zaznamenala ve svém exportu - téměř 43 procent. Za výrazným navýšení exportu stojí prodeje na Slovensku a zejména rozvíjející se export do Ruska a Číny.
„V této souvislosti pracujeme na vývoji technologie balení Vincentky v lahvích o objemu 0,33 litru, které požaduje čínský partner. Pro Čínu také zvyšujeme výkon technologického zařízení pro výrobu koncentrátu z Vincentky,“ vysvětlil Šumšal.
Do Číny chce Vincentka vyvážet také své pastilky, které by měly doplnit její portfolio na tamním trhu. Podíl tržeb za doplňkové výrobky tvoří z celkového objemu prodeje vlastních výrobků firmy zhruba 46 procent. Vyjasnění a uplatnění nové legislativy EU o potravinách a potravinových doplňcích odstranilo obavy odběratelů tohoto segmentu a trh se podle vedení Vincentky stabilizoval a vrátil na úroveň roku 2011.
Vincentka zahájila rok 2014 výhradní distribucí svých výrobků prostřednictvím společnosti Kofola. Do lékáren minerální vodu s léčivými účinky dál dodává sama Vincentka.