Český start-up na šetření času MyTimi jde do Německa

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Ilustrační foto
Ilustrační foto
3
Fotogalerie

Pokud se nechcete zaobírat rutinními úkony, zaplaťte, uděláme to za vás. S touto filozofií uspěla na českém trhu začínající firma MyTimi. Po pouhém roce existence míří do Německa. Pro expanzi ale bude muset sehnat až milion eur. Její dosavadní fungování zajišťovali andělští investoři, kteří mají ve společnosti podíl.

„Vstup na zahraniční trh je nutností,“ říká zakladatel firmy Jan Skovajsa. „Na relativně malém českém trhu jsme vyzkoušeli, že nápad funguje. Německo je nám mentálně velmi blízké, je to logický krok,“ dodává. První jednání s možnými investory se mají konat v nejbližších týdnech.

MyTimi funguje jako vzdálená asistenční služba. Její typickou náplní bývá plánování dovolených, vyplňování daňových přiznání či shánění lístků na kulturní představení. Start-up v současnosti plní tisícovku úkolů měsíčně, pravidelně roste o zhruba třicet procent.

Skovajsa se netají ambicemi na další expanzi, zajímají ho Spojené státy. Na to by ale potřeboval další peníze, ideálně od lokálních investorů. „Podobné služby jako naše v USA vznikaly, ale nepodařilo se jim expandovat,“ uvádí s tím, že pro jeho byznys je klíčové právě rozrůstání klientely. I proto se snaží spolupracovat s velkými firmami, jež osobního asistenta nabízejí jako bonus pro zaměstnance.