Startup signageOS získává investici dva miliony dolarů od Reflex Capital Ondřeje Fryce

Zakladatelé signageOS Lukáš Daněk, Stanislav Richter a Michael Žabka.

Zakladatelé signageOS Lukáš Daněk, Stanislav Richter a Michael Žabka. Zdroj: signageOS

Stanislav Richter, CEO signageOS.
Ondřej Fryc.
Ondřej Fryc.
4
Fotogalerie

SignageOS, společnost působící v oblasti takzvaného digitálního zobrazování, včetně elektronických podpisů, získala novou investici dva miliony dolarů, v přepočtu 44 milionů korun. Společnost vznikla roku 2016 a začínala v inkubátoru xPort VŠE. Nyní má zákazníky po celém světě a plánuje další růst.

Reflex Capital Ondřeje Fryce a partnerů investoval do služby signageOS  kvůli podpoře její další expanze. Fond v minulosti investoval také například do společností Productboard, Sens, Apify, Apiary, Webnode, Rekola či Spaceknow.

“Jako obvykle jsme se rozhodli investovat primárně do týmu a skvělých zakladatelů,” uvedl Ondřej Fryc, zakladatel a řídící partner fondu Reflex Capital. “Vytvořili globální službu pro digitální zobrazování, která má veškeré předpoklady k úspěchu. Jsme rádi, že můžeme být součástí této cesty,” dodává Fryc. 

SignageOS umožňuje používat a spravovat chytré komerční displeje a další zobrazovací hardware, a to napříč platformami a výrobci. Oblast takzvaného digital signage, v níž firma působí, se týká veřejných zobrazovacích obrazovek, kupříkladu těch v nákupních centrech či na letištích. Služba zároveň navázala partnerstvi i s výrobci samotných zařízení.

“SignageOS dláždí cestu kupředu, která mění status quo v softwarové i hardwarové oblasti digitálního zobrazování, z čehož mohou benefitovat společnosti na všech úrovních v oboru,” říká spoluzakladatel a šéf společnosti, Stanislav Richter. Mezi jeho zákazníky patří banky, letiště, obchody, vzdělávací instituce, kina a třeba také restaurace rychlého občerstvení.