Chello zvedla díky balkánským divákům tržby na 290 milionů

Firma rostla především v segmentu satelitních předplatitelů – z šesti milionů na 60 milionů korun v roce 2011. Od kabelových předplatitelů získala o 14 milionů více, celkem 154 milionů korun. K růstu přispěli zejména balkánští televizní diváci, naopak v Česku příjmy z kabelu klesly o 2,5 milionu na 26 milionů.
Chello Central Europe se loni přehoupla do zisku 17 milionů, oproti ztrátě 60 milionů korun zaznamenané v roce 2010. Vysoký prodělek přede dvěma roky firma přičítá hlavně budování kanálu Sport2.
Společnost Chello Central Europe patří do americké mediální skupiny Liberty Global. V Česku jí kromě Chella patří i největší a mediazastupitelství Atmedia. V Česku Chello CE vysílá na satelitu a v kabelových rozvodech řadu tematických programů, mimo jiné Sport1, Sport2, dětský Minimax, kuchařský TV Paprika nebo dokumentární Spektrum.
Firma dokončila restrukturalizaci a provozní úspory, v rámci kterých pohltila sesterskou firmu Česká programová společnost. Ta v Česku donedávna vysílala program Spektrum. Díky fúzi firma Chello CE posílila dosavadní základní kapitál ve výši 200 tisíc o 127 milionů korun.