Data Restart 2020: Zjistěte, jak využít data ve svůj prospěch | E15.cz

Vše o netradičních investicích

Vše o netradičních investicích Vstoupit do speciálu

Data Restart 2020: Zjistěte, jak využít data ve svůj prospěch

Data Restart 2020: Zjistěte, jak využít data ve svůj prospěch
ZDROJ: DataRestart
Prezentace klienta •

Mezi nejhodnotnější komodity současnosti patří data. A proto přibývá firem, které se právě prostřednictvím práce s daty všeho druhu snaží optimalizovat své vnitřní procesy a maximalizovat zisky. Fenoménu dat, webové analytice a data science se bude věnovat celodenní konference Data Restart, která proběhne 5. března v pražském Divadle pod Palmovkou.

Velké datařské setkání plné zajímavých přednášek a tipů od oborových špiček se letos uskuteční už počtvrté. Spoustu inspirace a užitečných informací si z Data Restartu odnesou zejména majitelé e-shopů, provozovatelé webů, online markeťáci, analytici, konzultanti z agentur i freelanceři. Zkrátka všichni, kteří chápou, jak moc jsou data v dnešní internetové době důležitá.

10 spíkrů, kteří opravdu mají co říct

Kostru letošního Data Restartu bude tvořit 11 přednášek od 10 klíčových osobností tuzemské datařské scény. O event based analytice, jejíž význam v poslední době stále roste, promluví Jiří Štěpán, který vede tým Etnetera Activate. Jakub Kříž z Optimics popíše spolupráci s Českým rozhlasem. A zástupce Googlu Pavel Krejsa se návštěvníkům představí rovnou dvakrát – poprvé je seznámí se základními stavební bloky Google Cloudu, podruhé se bude věnovat „věštění budoucnosti“ pomocí umělé inteligence.

Aby hosté nebyli „předatovaní“, zaměří se přednáška sociologa Vojtěcha Prokeše, který je šéfem výzkumné agentury Behavio Labs, na to, jak postavit výzkum tak, aby dokázal věrně postihnout reálné vnímání a rozhodování lidí. Lukáš Hurych, zástupce a jeden ze spoluzakladatelů společnosti Twisto, publikum na pozadí zákaznického nákupního cyklu seznámí třeba s tím, jak pracovat s behaviorálními atribučními modely.

Honza Kadleček, stratég výkonnostního marketingu v agentuře Taste, se na základě vlastní zkušenosti pokusí vystihnout vztah mezi marketingem a daty. Jak vytvořit komplexní reporting i bez dataře hostům prozradí Láďa Žižka z Bonami. Na něj naváže šéf Data Mind Jan Matoušek s vystoupením, ve kterém bude řešit, jestli automatický machine learning může nahradit lidskou pracovní sílu.

Kateřina Lahodová je důkazem, že se datové analytice věnují i ženy. Katka s daty pracuje v Alza.cz a ve svém vystoupení promluví o využití datové analytiky pro optimalizování nákladů na PPC. Sérii přednášek uzavře Jakub Štěch z DataSentics, který přítomným na základě případové studie České spořitelny ukáže, jak efektivně propojit online a offline data.

Konference s přidanou hodnotou

Data Restart ale nestojí jen na odborných přednáškách a „nachytřování se“. Jde především o akci, kde se – i díky místu konání – vědomosti potkávají s přátelskou atmosférou. Konferenci pod záštitou Taste Academy organizuje datařský tým z agentury Taste Medio, v jehož čele stojí Honza Tichý, který patří mezi přední české webové analytiky. Ten je garantem toho, že i čtvrtý Data Restart bude rozhodně stát za to!

Letošní Data Restart proběhne 5. března 2020 v pražském Divadle pod Palmovkou. Konference startuje v 9:00 a potrvá přibližně do 17:00. Lístky aktuálně pořídíte za 2 900 Kč bez DPH.

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!