Digitální život – masivní předvánoční reklama Microsoftu také v Česku

Digitální život - předvánoční kampaň Microsoftu

Digitální život - předvánoční kampaň Microsoftu

Microsoft v Česku začal propagovat spotřebitelské produkty Windows Phone, Windows 7, Office 2010 a Xbox 360 s Kinectem.

Od listopadu až do Vánoc poběží v Česku nová reklamní kampaň Microsoftu zaměřená na koncové uživatele. Má název Digitální život a lidem ukazuje výhody počítačů s Windows 7, kancelářského balíku Office 2010, herní sestavy Xbox 360 a Kinect a dokonce mobilní platformy Windows Phone 7.5, která je konečně k dispozici také v české lokalizaci s přístupem na Marketplace.

Kampaň bude mít široký záběr. „Jde o komplexní mix médií. Běží dva televizní spoty, internetová kampaň, reklama v kině, tisková inzerce, komunikace na sociálních sítích, speciální vánoční nabídky a další,“ řekli Živě.cz a E15.cz zástupci českého Microsoftu. Současné s kampaní bude firma komunikovat také další produkty zaměřené na běžné spotřebitele.

Digitální život - předvánoční kampaň MicrosoftuDigitální život - předvánoční kampaň Microsoftu

Zavítat můžete také na web na adrese digitalnizivot.cz, kde je možné si prohlédnout komunikované produkty. Web je graficky vyveden v podobě rozhraní Metro, které používají Windows Phone a Windows 8.

Podle vyjádření, které jsem od Microsoftu dostal, není možné specifikovat finanční nákladnost celé předvánoční kampaně. Firma se ale v Česku inzerovat nebojí. V posledním roce například běžela kampaň na webový prohlížeč Internet Explorer 9, na kanále Prima Cool bylo možné vidět spoty na Kinect a poměrně velikou kampaň Cloud Power firma představila také v rámci svých cloudových technologií. Microsoft dlouhodobě komunikuje své produkty skrze prodejní partnery, se kterými se dělí o náklady.