Facebook testuje zpoplatnění zpráv

Facebook se jeví jako rychlejší forma komunikace než email.

Facebook se jeví jako rychlejší forma komunikace než email. Zdroj: Profimedia

Za jeden dolar Facebook umožní zasílání zpráv mimo okruh vlastních přátel. Hledá tak nové zdroje příjmů.

Facebook v USA testuje zájem klientů o zasílání zpráv na libovolnou adresu, tedy někomu mimo okruh přátel, které má uživatel v seznamu. Zatím se ale jedná jen o zkušební provoz, uvedl provozovat největší sociální sítě.

Placený je doručen přímo do schránky v podsložce „Ostatní“. Funkce může být podle Facebooku užitečná například tehdy, když jde o pracovní nabídky, nebo různé pozvánky, vysvětlil Facebook.

Vývoj ceny akcií společnosti Facebook

Vývoj akcií FacebookuVývoj akcií Facebooku | yahoo.com

Cena byla stanovena na jeden dolar za zprávu, ale Facebook jí chce podle vývoje zájmu měnit, uvedl list Wall Street Journal. Facebook má nyní více než miliardu uživatelů, ale růst se v poslední době zpomalil.