GIBP 2012: Czechinvest má druhý nejlepší web na světě

Přes padesát minut z pracovní doby využívají zaměstnanci počítač k soukromým účelům

Přes padesát minut z pracovní doby využívají zaměstnanci počítač k soukromým účelům Zdroj: Profimedia.cz

Agentura CzechInvest podle Zprávy o nejlepších praktikách používaných v oblasti investiční podpory ve světě („Global Investment Promotion Best Practices“ – GIPB 2012) obsadila druhé místo mezi nejlepšími světovými internetovými adresami. Web CzechInvestu předčily pouze stránky rakouské agentury ABA-Invest in Austria. Na třetím místě se umístila australská agentura Austrade. Hodnocení představila Světová banka ve Washingtonu.

Zpráva GIPB 2012 upozorňuje na to, že investiční agentury poskytují na webových stránkách relevantní a důležité informace, avšak některé zaostávají ve schopnosti profesionálně a rychle reagovat na specifické dotazy a požadavky investorů.

Ve světě existuje celkem 189 investičních agentur, z toho podle průzkumu téměř 80 procent není schopno potenciálním investorům poskytnout přesné, kvalitní a rychlé informace a nabídnout komplexní služby, které investoři požadují.

Poprvé v historii Světová banka nejlépe ohodnotila v oblasti přístupu k přímým zahraničním investicím agenturu z rozvojového světa. Stala se jí nikaragujská investiční a rozvojová agentura PRONicaragua. Podle GIPB poskytuje nejlepší standartní praktiky v oblasti lákání zahraničních investorů, a to jak on-line, tak i v osobním kontaktu.

Publikace s analýzou spolupráce národních investičních agentur s potenciálními zahraničními investory, vychází jednou za tři roky. Více informací získáte na www.globalinvestmentpromotion.com.