Zpráva GIPB 2012 upozorňuje na to, že investiční agentury poskytují na webových stránkách relevantní a důležité informace, avšak některé zaostávají ve schopnosti profesionálně a rychle reagovat na specifické dotazy a požadavky investorů.
Ve světě existuje celkem 189 investičních agentur, z toho podle průzkumu téměř 80 procent není schopno potenciálním investorům poskytnout přesné, kvalitní a rychlé informace a nabídnout komplexní služby, které investoři požadují.
Poprvé v historii Světová banka nejlépe ohodnotila v oblasti přístupu k přímým zahraničním investicím agenturu z rozvojového světa. Stala se jí nikaragujská investiční a rozvojová agentura PRONicaragua. Podle GIPB poskytuje nejlepší standartní praktiky v oblasti lákání zahraničních investorů, a to jak on-line, tak i v osobním kontaktu.
Publikace s analýzou spolupráce národních investičních agentur s potenciálními zahraničními investory, vychází jednou za tři roky. Více informací získáte na www.globalinvestmentpromotion.com.