Ten zaujal jednak svým hospodařením (holding spravuje podstatnou část financí v Nizozemsku kvůli nízkým daním, v ČR i nadále vykazuje ztrátu), jednak plány na otevření dalších mimopražských poboček.
Starbucks tradičně rozděluje veřejnost na dva nesmiřitelné tábory, a zatímco jeho skalní příznivci oslavují stylové prostředí a lákají řetězec například do Brna, většina diskutérů spíše kritizuje příliš vysoké ceny. Starbucks, který u nás přitahuje zejména turisty, plánuje v následujících letech přesvědčit také domácí spotřebitele a vyvrátit představu „obchodu, kde mají kafe za stovku“.
V první polovině července se také zvýšil počet zmínek o pojišťovně Allianz, a to hned z několika důvodů. Diskuzi vyvolal zejména odkup podílu v penzijní společnosti Allianz poradenskou firmou Partners. Samotný záměr sklidil spíše rozporuplné reakce poukazující na kontroverzní majetkové propojení „nezávislých“ poradců s autorem nabízeného finančního produktu.
Na rozdíl od nepopulárních poradců, kteří z této ani z jiných diskuzí nevycházejí zrovna příznivě, si značka Allianz drží vcelku pozitivní image poskytovatele „někdy trochu dražších, nicméně kvalitních a spolehlivých služeb“.
Autor je PR manažer projektu wlip