Reklamnímu festivalu v Cannes vládla AI. Bude pro kreativní průmysl živou vodou?
Někdo kdysi spočítal, že na Cannes Lions, nejprestižnější reklamní festival světa, přijíždí okolo 80 procent největších zadavatelů reklamy. Podobný poměr myslím platí i pro reklamní skupiny, média, sociální sítě a Big tech. Cannes Lions jsou kromě oslavy těch nejlepších reklam světa i předzvěstí trendů, které v reklamě, marketingu a médiích budou v dalších měsících dominovat, ovšem Čecha, kterého by to zajímalo, abys ve francouzském letovisku pohledal.
Ano, zjednodušuju. A čest výjimkám! Dobrá zpráva je, že Česko mělo na letošních Lvech dva porotce, což je vzhledem k prestiži soutěže a množství světových prací, které u nás vznikají, mírně řečeno nečekané. Pro tuzemský kreativní průmysl je to ale pochopitelně jen dobře. V (před)porotě kategorie PR tak práce hodnotil Ivo Půr z Hero & Outlaw, v hlavní porotě kategorie Outdoor zasedla Dora Pružincová, šéfka kreativy agentury DDB.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!