Štěpán Wolde koupil agenturu Media One

Velikost povinného
textu závisí i na velikosti
obrazovky a počtu
dioptrií diváka

Velikost povinného textu závisí i na velikosti obrazovky a počtu dioptrií diváka

Výkonný ředitel mediazastupitelství Atmedia Štěpán Wolde koupil od podnikatele Michaela Richtera marketingovou agenturu Media One. Částku transakce obě strany nechtěly zveřejnit.

„Profil, zaměření, výkon Media One se s aktuální změnou, věřím, nijak nezmění. Nadále zůstaneme agenturou orientovanou na hledání a využití netradičních forem komerční komunikace spojených s televizním vysíláním,“ uvedl Wolde. Podle něj bude firma přes změnu vlastnictví s Richterem spolupracovat.

Wolde bude podle všeho i nadále pokračovat v práci pro Atmedii, která momentálně zastupuje 21 tematických televizí, mezi nimi například Disney, Minimax, Sport 1, TV Paprika, Óčko, Film+, AXN nebo National Geographic Channel.

Media One patří k menším až středním hráčům na trhu. Loni se pokusila dostat mezi velké subjekty, když svou dceru MediaPlatform přihlásila do tendru v předběžné hodnotě 195 milionů bez DPH na pětiletý prodej reklamního času České televize. Měla jediného soupeře, dosavadního prodejce Media Master, kterého ovládá miliardář Tomáš Chrenek.

ČT letos na jaře dala přednost Media Master. To bylo ještě před přijetím novely zákonů o ČT a televizním vysílání, které odstranily reklamu z programů ČT1 a ČT24. Wolde nechtěl komentovat, zda po neúspěšném tendru MediaPlatform zavře. Hlavním byznysem Media One jsou různé formy reklamy a sponzoringu televizních pořadů, zejména Primy a České televize.