Vydavatelství Czech News Center ruší agenturní bonusy a nabízí zvýhodněné ceny reklamy na jaro

Sídlo Czech News Center v Praze v Holešovicích

Sídlo Czech News Center v Praze v Holešovicích Zdroj: archiv

Deník E15
2
Fotogalerie

Czech News Center se jako nejvýznamnější poskytovatel reklamního prostoru v tištěných médiích a jeden z nejvýznamnějších poskytovatelů online reklamního prostoru přidává k nejvýznamnějším dodavatelům televizního a online reklamního prostoru a v rámci úsilí o transparentnější mediální trh ruší od 1. ledna 2020 agenturní bonusy.

Nové nastavení je s mediálními agenturami komunikováno od podzimu uplynulého roku a vztahuje se na celou nabídku reklamního prostoru Czech News Center - tisk, online i eventy organizované v rámci specializovaného oddělení eventů.

V rámci online nabídky pro tituly vydavatelství, mezi něž patří například deníky Blesk, E15, Sport nebo časopis Reflex a další, bude během ledna 2020 zveřejněn nový ceník, který obsahuje zvýhodnění ceny reklamy během jarní sezóny a také snížení ceny nejoblíbenějšího reklamního formátu – takzvaného brandingu.

Protože společnost Czech News Center chce dále posilovat dobré vztahy s obchodními partnery a klienty, personálně posiluje tým pro servis mediálním agenturám. To v kombinaci s novou cenovou politikou by mělo dále posílit spolupráci na reklamním trhu.