Význam a důležitost online přítomnosti v jazyce vašich zákazníků

Zdroj: Mozello SIA

V době, kdy je téměř vše dostupné online, se může nedostatečná prezentace firmy online (ať už skrze e-shop či webovou stránku) rovnat téměř sabotáži jejích šancí na úspěch. Naštěstí je již ale k dispozici jednoduchý a cenově dostupný způsob, jak si vybudovat solidní online základnu pro vaši značku během jednoho jediného dne.

Seznamte se s Mozello – webovou a e-commerce platformou dostupnou v 17 jazycích, včetně češtiny. Společnost je na trhu od roku 2013, od kdy vykazuje meziroční růst mezi 15 a 35 %. V současné době se společnost pyšní 80 000 uživateli ve více než 100 zemích světa.

Od prvního dne se Mozello prezentuje jako uživatelsky přívětivý a cenově dostupný nástroj, který pomáhá malým a středním firmám s vytvořením online prezence ve světě e-commerce a to ať už je jejich jazyková či technická výbava jakákoliv.

Lokalizace platformy pro místní úspěch

Největší výhodou řešení od Mozello je jeho dostupnost v místních jazycích společně s místní zákaznickou službou. Velice snadno si tak můžete vytvořit webovou stránku ve vašem jazyce pro vaše krajany.

„Spousta e-commerce řešení je v současné době dostupná pouze v angličtině, jako kdyby se jednalo o mateřský jazyk všech potenciálních uživatelů. Podobně je to i s technickými znalostmi. Vytvoření funkční webové stránky by nemělo vyžadovat znalost kódování či UX designu. Společnost Mozello chtěla ukázat světu, že uživatelsky příjemné platformy mohou být dostupné všem, nehledě na jejich jazykové či technické schopnosti. Jsem rád, že mohu říct, že se nám to povedlo,” doplňuje Karlis.

CEO společnosti Mozello dodává, že firma vidí nesmírný potenciál v lokalizaci svých služeb do jazyků s menším počtem mluvčí.

Jak Karlis vysvětluje, tvůrci platform pro tvorbu webových stránek a e-shopů často přehlížejí mluvčí méně relevantních jazyků, u kterých nečekají takový zisk. Mozello s tímto přístupem velmi nesouhlasí. Místní zákazníci jsou nesmírně důležitou klientelou pro téměř jakoukoliv firmu a zajištění web-buildingových služeb v místních jazycích je služba, se kterou může firma rozhodně uspět. Mozello v současné době podporuje malé a střední podniky svou službou dostupnou v 17 jazycích.

„Jelikož se jedná o platformu pro tvorbu webových stránek a e-shopů, která podporuje malé a střední podniky, nabízí Mozello i řadu promyšlených funkcí, které jsou nesmírně důležité při růstu našich klientů. K dispozici je tedy např. možnost rychlé lokalizace webových stránek do jiného jazyka, díky čemuž se může firma zaměřit na klienty z jiných trhů, kdykoliv se jí zachce,” dodává Karlis.

Přidaná hodnota pro každý trh

75 % nynějších uživatelů platformy od Mozello se nachází v Evropě. Společnost jde expanzi v tomto regionu aktivně naproti a jejím nejnovějším trhem je Česká Republika.

Karlis doplňuje, že jedním z hlavních aspektů, které společnost Mozello analyzuje při zvažování expanze na nový trh, je zdali může řešení zajistit zákazníkům v daném trhu přidanou hodnotu v porovnání s těmi řešeními, která již na trhu dostupná jsou.

„Při vstupu na nový trh je tím nejlepší, co může každý podnikatel udělat, zaměřit se na užitečnost a využitelnost svých produktů či služeb. Spokojení zákazníci jsou vždy tou nejlepší známkou kvality,” doplňuje Karlis.

Mozello je již dostupný všem, kteří hovoří česky. Hlavním cílem společnosti Mozello v České Republice je nabízet svým zákazníkům neustále se zlepšující, jednoduchou a vysoce kvalitní platformu pro tvorbu webových stránek a e-shopů, která jim umožní vytvořit online základnu malým a středním firmám, které tak získají možnost rychlejšího růstu.

Chcete vyrazit vstříc svým cílům v oblasti online prodeje? Můžete si vytvořit svůj vlastní e-shop či webovou stránku s Mozello!

Vyzkoušejte službu i vy na mozello.cz.