Pražská energetika obhájila cenu Superbrands pro rok 2019 | E15.cz

Pražská energetika obhájila cenu Superbrands pro rok 2019

Pražská energetika obhájila cenu Superbrands pro rok 2019
ZDROJ: Pražská energetika
Prezentace klienta •

PRE se tak řadí mezi nejlepší značky v České republice. Superbrands je totiž nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Titul Superbrands získají pouze značky s vynikající pověstí u zákazníků. Cena Superbrands je celosvětově uznávána jako speciální ocenění nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech.

Udělení titulu předchází několikastupňové výběrové řízení. Do programu Superbrands se jednotlivé značky nemohou jen tak přihlásit. Při nominaci se totiž vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek, kterou pro tento účel uvolní Úřad průmyslového vlastnictví. Společnost Bisnode, přední světový poskytovatel obchodních informací, na základě obchodních dat a výsledků vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení, v rámci kterého agentura GfK na základě známosti a obliby zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má pak odborná komise Brand Council.

Pro Skupinu PRE je velmi potěšitelné, že nejen z výzkumu široké veřejnosti společnosti GfK, ale také na základě hodnocení profesionálů z oblasti byznysu, marketingu, komunikace a médií, vyšla značka PRE jako ta, která si zaslouží toto významné uznání a ocenění.

Diplom Superbrands převzal za Skupinu PRE Petr Holubec z rukou Brand directora Superbrands pro ČR Romana Sovjáka (vlevo).Diplom Superbrands převzal za Skupinu PRE Petr Holubec z rukou Brand directora Superbrands pro ČR Romana Sovjáka (vlevo).Autor: Pražská energetika

 „V nejbližších dnech budeme v oddělení PR chtít nejen všechny zaměstnance Skupiny PRE, ale i naše zákazníky a širokou veřejnost s oceněním Superbrands seznámit formou umístění pečetí na naše komunikační materiály, letáky a reklamní sdělení všeho možného druhu tak, abychom obecně prezentovali náš aktivní přístup, profesionalitu a vzájemnou důvěru,“ říká Petr Holubec, tiskový mluvčí PRE.

Autor: Pražská energetika

Získání ocenění Superbrands pro značku PRE je důležité a je dalším ze signálů, že Skupina PRE postupuje správným směrem a patří do elity českého byznysu. Na druhou stranu je to pro Pražskou energetiku bezesporu závazek nepolevit v nastoupeném úsilí, zvyšovat kvalitu své práce a posouvat nastavenou laťku povědomí o značce PRE výš a výš.

Autor: Pražská energetika

 

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!