Zkušenosti z oboru, touha po vlastním podnikání a nespokojenost s dosavadní nabídkou na trhu přivedly Kristýnu Vávrovou k vytvoření unikátní kosmetiky na nohy a ruce. Pro její blahodárné účinky ji vyhledávají i přední lékařská pracoviště.
Kristýna Vávrová se před téměř třemi lety pustila do odvážného úkolu. Rozhodla se vybudovat vlastní značku kosmetiky, při jejímž vývoji využije své znalosti ze studií farmacie v Brně. Protože za sebou měla kariéru ve velké mezinárodní firmě, která se dovozem surovin pro výrobu kosmetiky zabývala, věděla dobře, jak a z čeho své krémy namíchat. Vznikla tak značka Bis Bis, která si našla cestu až do předních českých nemocnic.
Skoro deset let byla Kristýna Vávrová mezičlánkem mezi výrobci surovin a kosmetiky. A celou dobu uvažovala nad vybudováním vlastní firmy, otázka byla jen v jakém segmentu. V roce 2016 se na pedikúře rozhodla pro vývoj pečující kosmetiky na nohy, která nebyla podle ní na českém trhu dobře zastoupena. Přemýšlela o složení surovin pro krémy, které se podle jejích znalostí daly lépe zkombinovat. Vývoj kosmetiky trval zhruba tři roky, v dubnu 2019 uvedla Kristýna Vávrová na trh první kosmetické produkty. Bylo jich celkem jedenáct.
Pandemie covidu ale její plány zbrzdila. Svůj nápad totiž začala Kristýna Vávrová nabízet primárně v kosmetických salonech, které ale zůstaly zavřené. Musela proto svoji pozornost upnout na e-shop a na odborníky ve svém okolí. To se ukázalo jako dobrý tah. Mnohé pedikérky jsou totiž vzděláním zdravotní sestry a vedle pedikérské praxe pracují například jako sestřičky či pečovatelky. Díky tomu, že krémy Kristýny Vávrové měly pozitivní ohlas zejména u diabetiků, začala cílit na další segment, nemocnice a zdravotnická zařízení. V současné době tak její krémy využívá například pražský IKEM, Vinohradská nemocnice či nemocnice v Příbrami.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!