Pivovary lákají mladé na pivo. Přizpůsobují jim značkové hospody

Srdcovka

Srdcovka Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Ilustrační foto
Srdcovka
Srdcovka
Srdcovka
Srdcovka
56
Fotogalerie

Posílit pozici na domovském Smíchově si chtějí Pivovary Staropramen. V sousedství Potrefených hus nebo Naší hospody otevřou do června svůj první podnik zaměřený více na mladé lidi. „Koncept budeme testovat, uděláme jeden dva a uvidíme,“ řekl deníku E15 nový ředitel Staropramenu Zdenek Havlena.

Do vývoje nového konceptu pivovar investoval několik milionů korun. „Bude hodně zaměřený na pivní speciály,“ dodává Havlena s tím, že další zařízení by mohlo vzniknout mimo Prahu. Firma tak reaguje na konkurenci a trend: třeba Plzeňský Prazdroj loni pro mladší zákazníky otevřel hospodu Pilsnerka na pražské Národní.

Hospoda pro mladé se přitom od té tradiční liší podle obchodního ředitele Prazdroje Tomáše Mráze především interiérem. „Vzdušnost, tvarová čistota, důraz na kvalitní materiály a novátorské využití klasických tvarosloví z pivovarnictví vytváří moderní fúzi a unikátní vzhled,“ vysvětluje.

Podobnou cestou jdou i menší pivovarnické skupiny jako Gourmet Invest, kterou buduje bývalý šéf útvaru obnovitelných zdrojů polostátního energetického koncernu ČEZ Martin Pacovský. K dosavadním dvěma pivovarům do konce roku přidá třetí v Brně, jehož součástí bude rovněž restaurace. „Bude to lifestylová věc. Bude spíše pro mladší lidi, kteří rádi zkoušejí nové věci,“ tvrdí Pacovský.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!