Vivobarefoot představuje boty inspirovány dílem Jean-Michela Basquiata

VIVOBAREFOOT

VIVOBAREFOOT Zdroj: VIVOBAREFOOT

VIVOBAREFOOT
VIVOBAREFOOT
2
Fotogalerie

Chůze na boso je zdravá a pohodlná, to víme asi všichni. Značka Vivobarefoot, již od svého vzniku v Londýně v roce 2004 klade důraz jak na zdraví, tak na ochranu planety a především pomoc nejchůdším lidem na zemi, kterým dává příležitost vydělat si peníze a naučit se řemeslu. 

Značka k výrobě využívá recyklovatelné i recyklované materiály, kvalitní přírodní materiály, rostlinné složky, jako třeba pěna Bloom z vodních řas. Výrobní procesy probíhají s minimálním dopadem na životní prostředí s důrazem na funkčnost, komfort a kvalitu.

VIVOBAREFOOT brzy představí nové modely z řady Soul of Africa inspirované umělcem Jean-Michelem Basquiatem. V nabídce jsou tři modely – dva dospělé a jeden dětský. Dospělé modely prezentují umělcova díla, první zobrazuje slavné dílo Untitled: Head a druhé je zahalené do díla Test Pressing známého u obalu hip-hopového singlu Beat Bop.

Spojení s projektem Soul of Africa vzdává hold jeho odkazu. Obuv je vyráběna z jemné kůže Wild Hide v chráněných dílnách v Etiopii. Projekt SOA dává možnost lidem v nejchudších oblastech světa naučit se řemeslu. A Basquiat našel inspiraci pro mnoho svých děl právě na tomto kontinentu.