Pro Adidas je argentinský svaz jedním z klíčových partnerů. Fotbalisté této země patří mezi nejlepší na světě, navíc příští mistrovství světa v roce 2014 se uskuteční v Brazílii. Zápasy se tedy budou hrát v čase, který vyhovuje především jihoamerickému publiku, a tedy i fandům z Argentiny.
„Jsme velice pyšní na to, že se nám podařilo prodloužit naše partnerství s Argentinskou fotbalovou asociací,“ uvedla společnost Adidas. „Jsme rádi, že můžeme podpořit Argentince při přípravě na fotbalový šampionát v roce 2014,“ stojí v prohlášení.
Adidas se na fotbalovém trhu poprvé objevil v roce 1974, když se stal jedním ze sponzorů mistrovství světa v tehdejším západním Německu. Argentinské reprezentační fotbalisty podporuje společnost od začátku sedmdesátých let s výjimkou období 1999–2001, kdy hráči v modrobílém oblékali dresy společnosti Reebok. „Těší nás, že můžeme pokračovat ve spolupráci s firmou Adidas, která velice pomáhá rozvoji fotbalu v naší zemi,“ uvedla Argentinská fotbalová asociace.
Adidas patří také mezi hlavní sponzory Mezinárodní fotbalové asociace FIFA, a tedy i světového šampionátu. Na loňském mistrovství světa v Jihoafrické republice oblékala německá společnost 12 z 32 týmů včetně domácího mužstva a také vítězných Španělů. Z latinskoamerických týmů nosí dresy této společnosti kromě Argentinců ještě Kolumbijci, Mexičané, Paraguajci a Venezuelané.
Firma Adidas také tvrdí, že další výzvou jsou pro ni letní olympijské hry, jež se uskuteční příští rok v Londýně. Adidas očekává, že olympiádou vydělá 100 milionů liber (asi 2,8 miliardy korun) z prodeje licencovaného zboží. Cílem je překonat konkurenční značku Nike a stát se číslem jedna na britském trhu. „Chceme toho dosáhnout do roku 2015 a olympiáda je k tomu ideálním startem,“ tvrdí firma.